nou, als het donderdag dan mooi weer is dan gaan we daar toch even zwemmen?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
ik wil eigeniljk nog een keer zwemmen in het Badeschiff en nog een keer grillen in Tiergarten. Nog een weekje stage he Tear, en dan zit het er voor altijd op hier! Niet alleen weekend, royaaaal vakantie!
ik was 5 minuten op mn werk en had geen zin meer..!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff is het goed als je nog maar 1.5 uur begonnen bent en nu al geen zin meer hebt ?
Oh dat is nog erger ja, eigenlijk had ik dat ook maar ik keek op de klok en ineens was het 1.5 uur laterquote:Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik was 5 minuten op mn werk en had geen zin meer..!
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff is het goed als je nog maar 1.5 uur begonnen bent en nu al geen zin meer hebt ?
Ik keek daarnet op de klok en zag dat het al 12 uur was... nog helemaal niets uitgevoerd sinds 9 uur...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh dat is nog erger ja, eigenlijk had ik dat ook maar ik keek op de klok en ineens was het 1.5 uur later
das toch helemaal niet erg, heb je 3 uur lang niets uitgevoerd terwijl je er wel voor betaald wordtquote:Op maandag 23 juli 2007 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik keek daarnet op de klok en zag dat het al 12 uur was... nog helemaal niets uitgevoerd sinds 9 uur...
terwijl ik nog een stapel papier naast me heb liggen dat ik nog moet digitaliseren voor het einde van de week..!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
das toch helemaal niet erg, heb je 3 uur lang niets uitgevoerd terwijl je er wel voor betaald wordt
Heb je tissues nodig?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:51 schreef ETA het volgende:
[..]
mensen die vakantie gaan hebben terwijl ik nog me hard aan het uitsloven ben.....
ik ben zo zielig.......
![]()
digitaliseren.......quote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
terwijl ik nog een stapel papier naast me heb liggen dat ik nog moet digitaliseren voor het einde van de week..!
nu niet meerquote:
hou je bek, relnicht!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:14 schreef ETA het volgende:
[..]
digitaliseren.......je bent gewoon een typnicht
Is de vertaling daar niet van : Ik ben een Typgeit ?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
terwijl ik nog een stapel papier naast me heb liggen dat ik nog moet digitaliseren voor het einde van de week..!
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGquote:Op maandag 23 juli 2007 12:27 schreef ETA het volgende:
ik ga!!!!
Gewoon lunchen en dan vanavond mc donalds eten? Trouwens, waarom mc donalds, ik ga denk een currywurst halen hoor!quote:
Jij ook altijd met je Curryworst!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gewoon lunchen en dan vanavond mc donalds eten? Trouwens, waarom mc donalds, ik ga denk een currywurst halen hoor!![]()
quote:
Filet american uit een boterhammenzakje van thuis meegenomenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding] file american op verse pistolets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |